sobota, 25 stycznia 2014

Prezent na Dzień Babci i Dzień Dziadka. Partia 2.,
czyli oryginalne laurki

    Drugim prezentem, jaki wykonałyśmy na Dzień Babci i Dzień Dziadka, były oryginalne laurki.
  Jak je zrobiłyśmy? Otóż najpierw znalazłam w internecie odpowiedni rysunek przedstawiający pudełeczko prezentowe [pomógł mi oczywiście Wujek Google ;). W wyszukiwarce wpisałam hasła: prezent i kolorowanka]. Następnie musiałam w jednym z programów komputerowych stworzyć jego lustrzane odbicie. Dwa powstałe obrazki odpowiednio ustawiłam w Wordzie [na jednym, tym będącym zewnętrzną częścią kartki, dodatkowo umieściłam adresata - napis Dla Babci lub Dla Dziadka] i wydrukowałam na kolorowym papierze technicznym formatu A4. Wycięłam kontur i w ten sposób powstała podwójna, otwierana laurka w kształcie prezentu [wykonany gotowiec do wydruku można znaleźć w zakładce Do pobrania].

    Następnie trzeba było wymyślić, jak ją zapełnić w środku i to na dodatek tak, aby poradziła sobie z tym niespełna 2-letnia Malutka.
    Pomyślałam, że skoro Podopieczna nadal uwielbia bawić się wszelkiego rodzaju naklejkami, to zrobię naklejkowo-obrazkowe życzenia. Szybko wyszukałam w internecie pasujące rysunki, a następnie każdy z nich podpisałam korzystając z programu komputerowego [złota rybka-spełnienia marzeń, koniczyna-szczęścia, portfelik-dobrobytu, itd.].
    Gotowe obrazki ustawiłam na białym tle, zapisałam plik i zaniosłam go do pracowni fotograficznej do wywołania w formacie 10x15 na błyszczącym lub metalicznym papierze. Po odebraniu zdjęć od fotografa wystarczyło wyciąć poszczególne rysunki i podkleić je dwustronną taśma klejącą.
    Tak powstałymi naklejkami, Malutka udekorowała jedną stronę prezentowej kartki. Na drugiej znalazły się rymowane życzenia [wydrukowane na papierze fotograficznym lub technicznym].



    Malutka z chęcią naklejała obrazkowe życzenia, a gdy już skończyłyśmy prosiła o "jeście" ;). Dlatego też daję 5 gwiazdek. Mam nadzieję, że tyle samo dostałybyśmy od Babć i Dziadków ;).

5 komentarzy:

  1. Śliczne, a w jakim wieku masz Malucha??

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy.
    Moja Podopieczna, z tego co kojarzę, jest około miesiąc starsza od Twojej Jadzi.
    Ma teraz 20 miesięcy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń