niedziela, 1 grudnia 2013

Słowem wstępu

    Witam, dzień dobry. Cześć i czołem!

    Mam na imię Kasia i jestem pedagogiem. Od kilku lat pracuję jako zawodowa niania. Praca jest moją największą pasją i spełnieniem. W efekcie, jako naturalna kolej rzeczy, powstał ten blog.

    Strona, na której się Państwo znajdują, została założona z kilku powodów:
- osobistych i prywatnych; z potrzeby tworzenia oraz abym mogła mieć "takie jedno swoje miejsce", w którym, w jakiś sposób i w jakimś stopniu, udokumentuję dotychczasową pracę,
- zawodowych; aby Rodzice zainteresowani ewentualną współpracą mogli nieco bliżej poznać moją osobę, a także zobaczyć, jak spędzam czas [a raczej jedynie jego namiastkę] z Podopiecznymi,
- pozostałych; to znaczy [jeśli to tylko możliwe], aby czynne zawodowo Nianie, Opiekunowie oraz wszyscy zainteresowani korzystali z zebranych na stronie zasobów.

    Mimo iż posiadam doświadczenie w opiece nad dziećmi w różnym wieku, zamieszczone informacje, posty, przykłady zabaw będą głównie dotyczyć Maluszków (1-3 r.ż.), gdyż to właśnie na pracy z Najmłodszymi chcę się skupić.
    Mam wielkie marzenie i ambitny plan, aby otworzyć własny Klub Malucha. Mam nadzieję, że uda mi się je w przyszłości zrealizować. A tymczasem, zapraszam do śledzenia i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz