niedziela, 22 stycznia 2017

Dzień Babci i Dziadka 2017


    Wszystkim Babciom oraz Dziadkom z okazji ich świąt życzymy wszystkiego, co najlepsze.
Dużo zdrówka, samych radości i jak najczęstszych odwiedzin małych ["wnuczkowych"] gości ;).


    Większość Babć i Dziadków pewnie już została obdarowana pięknymi prezentami. Jak się pewnie domyślacie, ja także chciałam się "pochwalić" tym, co przygotowałyśmy dla tych wyjątkowych osób. Otóż w tym roku padło na laurki z kwiatowym motywem.

    Na przygotowanej przeze mnie bazie kartek [chętnie się podzielę ;)] za pomocą kawałka wzorzystego papieru, ozdobnej taśmy i piankowych naklejek wyczarowałyśmy z Polą doniczkę wypełnioną kwiatami.
    Mała, która aktualnie jest na etapie "Ja sama. Sama! Ja sama potrafię" ;), również zupełnie sama zajęła się przyklejaniem ozdób. A nie, żebym Was nie okłamała! Polcia raczyła wyrazić zgodę na to, abym przykleiła jednego(!), wyłącznie jedynego(!) białego kwiatuszka, o, gdzieś tam z boku. Jednak to by było na tyle mojej ingerencji w tym zakresie ;). W innych jeszcze miałam okazję trochę się wykazać ;).

    W środku laurek znalazły się rysunki narysowane przez Podopieczną parę dni wcześniej. Tym razem postawiłyśmy na kredki. Powstałe obrazki odpowiednio przycięłam i już wspólnymi siłami wraz z Polcią wkleiłyśmy je w wyznaczone miejsce.

    Nie powiem, Podopiecznej robienie kartek sprawiało przyjemność. Oprócz tego radochę przynosiło jej także samo dopasowywanie guziczków do kwiatków, czy i ich kilkakrotne zmienianie [czyżby rosła mała perfekcjonistka ;)?]. Pozostaje nam mieć nadzieję, że tyle samo pozytywnych odczuć będzie towarzyszyć Babciom i Dziadkom, gdy zostaną już obdarowani prezentami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz