środa, 19 lutego 2014

Nianiu, Mamo, Tato - co Wy na to?

    Witajcie Drogie Nianie, Opiekunowie i Rodzice.

    Dziś na blogu pojawia się krótki wpis, a dokładniej komunikat, który może Was zainteresować. Otóż ostatnio, podczas gdy szukałam ciekawych warsztatów/kursów, natknęłam się na informacje o bezpłatnych Konferencjach dla [obecnych i przyszłych] Rodziców Dzieci w wieku 1-3 r.ż..
    Konferencje te organizowane będą popołudniami w różnych miastach Polski, w różnych terminach [marzec-grudzień 2014].
    Poszczególne prelekcje, dotyczące m.in. szczepień, diety, pielęgnacji i rozwoju Maluchów, prowadzone będą przez grono specjalistów [a wśród nich znany fizjoterapeuta - Paweł Zawitkowski].

    Szczegóły i zapisy na stronach:
Akademia Mama Pyta lub Akademia Rodzice Malucha.

    Ważna informacja!
    Otrzymałam mailowe potwierdzenie, iż osoby pracujące na co dzień z Dziećmi do lat 3 również mogą wziąć udział w spotkaniu. Ja na pewno to uczynię - jako przyszła pełnoprawna ciocia [tak, tak, już w lipcu będę mieć pierwszą siostrzenicę!] i zawodowa opiekunka już nie mogę się doczekać! Was również serdecznie zapraszam. Kto wie, może akurat się spotkamy :)?

4 komentarze:

  1. O, pana Zawitkowskiego posłuchałabym z miłą chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  2. To może uda Ci się wybrać do najbliższego miasta i posłuchać rad eksperta :)?
    Ewentualnie zapraszam do siebie. Może niekoniecznie w maju [latorośl będzie za młoda na rozłąkę], ale we wrześniu. Co jak co, do jesieni jeszcze daleko! Hmm?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zobaczę jak to wygląda we Wro, może uda mi się czasowo to zgrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie się wybiorę! Byłam już z małą na warsztatach Mamo to ja i bardzo sobie chwaliłam.
    Tym bardziej, że najprawdopodobniej będę miała wtedy urlop! :)
    Dzięki serdeczne za namiary :)))

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń