poniedziałek, 3 lutego 2014

Kto to? - Kotek nasz uroczy!

Kto to? - Kotek nasz uroczy!
Cztery łapki, bystre oczy.
Słodki pyszczek, dwoje uszek,
Rudy, miękki, niczym puszek.

              autor: U. Kozłowska

    Malutka, z którą regularnie czytamy, ma swoje ulubione książeczki. Między innymi należy do nich cała seria o zwierzątkach wyd. Wilga. Niedziwne więc, że stała się ona inspiracją do wykonania kolejnych prac plastycznych. Dziś chciałam Wam przedstawić - mięciutkie niczym puszek - kotki.
    Od czego się zaczęło? Otóż, któregoś dnia znalazłam w swoim ulubionym dziale w Empiku drewniane patyczki w różnych kształtach, m.in. piesków i kotków [cena 9,90zł/4szt.]. Już wtedy, wiedziałam, jak je wykorzystam! Jako że jednak postanowiłam być nieco oszczędna, patyczki posłużyły mi jedynie za szablony do odrysowania na kartce technicznej [można też jakieś znaleźć w internecie].

      Kartki z wzorami najpierw podkleiłam dwustronną taśmą klejącą, a następnie wycięłam.
    Zadaniem Podopiecznej było naklejenie miękkich piórek [Uwaga! są ich różne rodzaje] oraz ruchomych oczu [to już nasz znak rozpoznawczy ;)] na gotowe papierowe szablony.
    W krótkim czasie powstały aż trzy kotki: czarny, brązowo-rudy i biały [czy ten ostatni też Wam przypomina przedstawiciela charakterystycznej rasy ;)?].

    Kotki, które stworzyłyśmy już jakiś czas [ok. 3 miesiące(?)] temu, nadal wiszą na lodówce [choć nie są już w tak dobrym stanie jak na początku ;)].
    Malutka [wówczas około 17 miesięczna] podczas zabawy była pochłonięta zarówno przyklejaniem piórek, jak i ich rozrzucaniem, czy podmuchiwaniem. Stąd dajemy:

1 komentarz:

  1. O, bardzo fajne wykonanie z piórkami :) I postacie do teatrzyku jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń