sobota, 14 czerwca 2014

Obcujemy z różnymi materiałami:
Woody - Figurki z drewna do ozdabiania

    Jako że ostatnio moje pokłady kreatywności zużywam głównie w pracy z Malutką i na urządzanie nowego lokum [przekopywanie internetu, porównywanie, wybieranie, łączenie, decydowanie, kupowanie], to na bloga, niestety, już ich nie starcza. Dziś postanowiłam w końcu wziąć się do roboty, znaleźć kilka dodatkowych minut i w tym czasie napisać chociażby krótkiego posta, coby strona nie świeciła już pustkami.
    Tym razem chciałabym Wam pokazać/polecić materiały, które spokojnie można wykorzystać w pracy z Maluszkami nawet poniżej 3. roku życia [moja Podopieczna jest na to żywym dowodem :)] - Drewniane figurki Woody

    Na wstępie muszę uprzedzić, że dość ciężko jest je znaleźć w internecie. Ja się na nie natknęłam w osiedlowym sklepie papierniczo-zabawkowym. Widziałam je też w zwykłym wielobranżowym kiosku podczas mojej pierwszej wizyty w Tarnowie ;). Szkoda, że akurat była niedziela i sklep nieczynny, bo na pewno wzięłabym na zapas. Koszt opakowania to około 18 zł, czyli nie więcej niż 2 zł za sztukę :).
    Wracając jednak do samego artykułu... W moim posiadaniu jest zestaw Domowe zwierzęta, składający się z 9 drewnianych figurek zwierząt. Kto ma już za sobą lekturę kilku moich blogowych wpisów, ten wie, że obcowanie z różnymi materiałami przez Maluszka jest dla mnie jednym z priorytetów :).

    Figurki z naturalnego eko-materiału można ozdobić według własnych upodobań, np.: pokolorować kredkami [ołówkowymi, świecowymi], pomalować farbkami, okleić bibułą/piórkami, itp. Pigment z kredek jest bowiem dobrze widoczny, zaś położony na figurki klej dobrze "trzyma".

    Jakiś czas temu miałyśmy [wraz z Malutką] okazję przetestować polecane eko-figurki. Ich ozdabianie okazało się świetną zabawą, a i nawet twór nam ciekawy wyszedł ;). Niebawem, bo już w następnym poście, pochwalę się nim. A tymczasem idę nadrabiać zaległości i zobaczyć, co w innych blogach piszczy ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz