sobota, 22 listopada 2014

„Przepis na zdrowe ząbki"
- bezpłatne spotkanie dla zainteresowanych

    Właśnie miałam być na interesujących wykładach dot. żywienia Dzieci. Eh, no właśnie: MIAŁAM, ale... nie dotarłam. Dwukrotne zatrzymanie ruchu w dwóch różnych częściach miasta, dodatkowo raz w miejscu "nieprzesiadkowym", z którego ciężko było się w ogóle wydostać, brak wystarczającej ilości gotówki i oddalony o kawał drogi bankomat, który gdy już do niego dotarłam, postanowił zawiesić swoją działalność, skutecznie uniemożliwiły mi uczestniczenie w dzisiejszych warsztatach. Grrr!
    Pomimo dokładnego zaplanowania podróży, tak aby został mi jeszcze zapas czasu, mimo włożonych starań i energii na bezskuteczną próbę dotarcia do wyznaczonego miejsca, nie udało się. Nie zdążyłam.
    Byłam taaaaaka złaaa! Zmarnowałam tylko czas, niepotrzebnie wydałam pieniądze, straciłam możliwość darmowego dokształcenia się, a i jeszcze moje ostatnio "pochorowane plecy" postanowiły się na mnie odegrać. No, ale co począć? Jedyne co sobie teraz powtarzam, to że tak miało być. Tak po prostu miało być...
    Mimo wszystko nie poddaję się, staram się nie tracić zapału i już w ten poniedziałek mam zamiar wziąć udział w kolejnych warsztatach, o których i Was właśnie chciałabym poinformować :). Tym razem tematyka na nich poruszana będzie dotyczyć profilaktyki stomatologicznej u Najmłodszych. Poniżej garść najważniejszych informacji.

Warsztaty Przepis na zdrowe ząbki

Spotkanie w ramach programu „Zdrowe ząbki”.
Miejsce: Ośrodek Kultury im. C. K. Norwida, ARTzona OKN, os. Górali 4, Kraków
Czas: 24 listopada br.; godz. 11:00-12:00
Prowadzące: lek. dent. Magdalena Pasadyn, Ilona Stasiowska
Koszt: bezpłatnie

Tematyka warsztatów:
- przedstawienie nawyków żywieniowych i higienicznych, które należy wprowadzić, aby Dziecko miało zdrowe zęby,
- praktyczne wskazówki, co zrobić, aby Najmłodsi polubili wizyty w gabinecie stomatologicznym.

Więcej informacji na podstronie ArtZony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz